May 30, 2011

[M] Kisah suatu Pagi

aaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbccccccccccccccccccccccdddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeffffffffffffffffffffffgggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkllllllllllllllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmmmnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnoooooooooooooooooopppppppppppppppppqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqrrrrrrrrrrrrrrrrrrsssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvwwwwwwwwwwwwxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyzzzzzzzzzzzzzz...aku tertidor..zzzz..

kebesokkan hari...

acim: zam bgn gik oi.
azam: phl cim?gik awal tk kol 2 ptg.
acim: .......
azam:noktah noktah noktah noktah.
acim:noktah kepalak lutut besbol kw.
azam:knk msti kepalak lutut?knk x tumit and etc
acim.....
azam: noktah lagik.mok makan kaki masak kunyit ka.
acim: kelak lh kit aku gik kenyang tk.
azam: bh aku mandik lok.
acim: ya pn mok pdh ka.mok join
azam: kepalak charger kw.mandik la kedirik sinun
acim: alaa.bole laaaa
azam: ng mok knk sula ny tk.
acim: sulaaaaa?wowww
azam: = =''
acim:sama dgn, sama dgn = =
azam:jgn smpey aku marah,kw pk dekat ka samarahan ya..
acim:pa cita taduak tok?tadik pdh mok mandik sama
azam:gay alu eh -.-
acim:bukan taduak memang dilahirkn gay ka?tgga ko tanda lahir rah burit ku tok..
azam: mun aku tampa tk sampe kelangit mun x keparit.
acim: mun aku tampa balit?
azam: tampa pande balit ka?
acim: balit ke pangkal jalan.
azam: siney pangkal jalan?
acim: sikjaoh dari jln bintulu-sibu, simpang mk g singapore.
azam: mati indah aku men gem tk dga loyar kw.
acim: indah ka mati?
azam: indah lah juak..ada pelangi and embun..siap ada awek cantek gik.. :D
acim:merepek lah ya..
azam:bukan taduak nang salu merepek ka?
acim:ya bukan merepek..
azam:mun bukan merepek apalah?
acim:moon ya bulan merepek ya sejenis keropok buatan dari London..
azam:stat lah gila ya..
acim:nang..aku pun siktauk apa d crita taduak tok..torang nok baca tok tauk ka?xtauk kan? :P
azam:-.- aku mok stat gila juak lah :D
acim: haha.sapa2 nok baca pey abis dipolah mekduak azam tk ng tenkiu byk2 lh.
azam: hahhha yalah.aku tauk sapa nok salu baca tk cim.
acim: sapa?
azam: adalh yaaaa mls aku sebut nma cdak.senyum2 dh cdak baca tk.
acim: aok eh.haha.
azam: PHL BUTANG CAPSLOCK AKU TOK
acim: butangspaceakuilangzamgnetok
azam:HA!BOK KU INGAT CAPSLOCK AKU PEGI MNTK BERAS RAH UMAH SEBELAH TEK..
acim:spaceakuney?
azam:BUKAN SPACE KW DAH KEMBALI KERAHMATMATULLAH KA?
acim:.....
azam:PHL?
acim: sekdahalcarikhal
azam: dh jmpa pn butang caps lock aku.
acim: bahakuginetok?
azam: try kw tekan Ctrl W
acim: dh! yeahh. kw tauk gne mok tuka kaler facebook jadi ijo taik?
azam: gne?aja aku
acim: tekan kw Alt F4
azam: aok eh! kcakkk!
acim:nang kacak..hahaha.
azam:kw tauk gney mok tuka nya jadi kaler itam?
acim:gney?
azam:tutup ku duak belah bijikkkkkkkkkkkkkkk mata kw ya..kakya wana hitam lah nya..
acim:knk xpdh cabut jak bijik mata..alang2 dah ya..
azam:Jgn tamak!
acim:org tamak selalu untung
azam:shut up!
acim:shut down
azam:damn you
acim:damn i
azam:Stop it okey?
acim:how to stop..there's no trafic light xD
azam: bh dari tadik aku mok mandik xjuak mandik2
acim: mandik la kw nun.aku mok onsembilan jap
azam:kejap oww? dr pagi smpey malam..
acim:hahahahahahahahahahahahahahahaa

Dialog tadi adalah sedutan kisah pagi tadi pagi..kisah sebenar benarnya di rumah azam..tapi sebenar nya..kami tipu ja :D sng alu knk bulak :P

the end ^_^

by acim and azam

No comments:

Post a Comment

Welcome to ACIM PANZEE page, stranger!

Viewing at ur own risk!